Snigelslem

S

sassi

Hur blir man enklast av med snigelslem som sitter mellan hundens trampdynor? :confused: tvål och vatten är ganska hopplöst att använd mot så'na kräk :cry:

Sv: Snigelslem

Jag skulle nog testa med diskmedel eftersom det är framtaget för att bland annat kunna lösa animaliska proteiner.

Sv: Snigelslem

Jag brukar tvätta bort svåra saker med YES, sen spolar jag av ordentligt, för att avsluta med lite hundschampo och ordentlig avspolning, så jag vet att allt YES är borta.

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 070
Senast: valpköpare
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 354
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 562
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 192
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka