Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jooodå, hästarna vill ha en liten snigelkompis i vattenkoppen, det är jag helt säker på...
Tyvärr så befruktar dom sig själva så det hjälper nog inte ens om du har dom i olika världsdelar
Ja, du har rätt där, de är tvåkönade, men de måste ändå ha en partner, en annan tvåkönad, som de parar sig med.
De kan alltså inte få jungfrusniglar.
Eh?? Jag vet att man inte kan bli gravid om man leker med sig själv som människa, men just det där... idag vill jag vara man.... idag kvinna...
Mer kaffe behövs, känner jag...
Det börjar övergå från en harmlös snigeltråd till en insinuerande snusktråd.
Du har rätt.
Tar en återblick, och vad ser jag i bild?
Den lille åker "snålskjuts" på den store,, det är ju uppenbart vad de gör.....snuskar sig.
Hur kan man som TS lägga in en tråd som denna, i smyg, på Andra djur så att småbarn kan läsa, och titta, väldigt otänksamt.
Ja, du har rätt där, de är tvåkönade, men de måste ändå ha en partner, en annan tvåkönad, som de parar sig med.
De kan alltså inte få jungfrusniglar.
Nej det tror jag inte alls. Det värsta är att akå vet var mina vattenkoppar bor...
Jag dööör!
Den här tråden måste vara den sjukaste ever på det här annars så döda forumet!
Jaa, vad ska man säga, det började ju seriöst.
Hallick!
Ja, man hör ju på namnet,kukelugnen, vad som händer och sker hor TS, hon har en bordellbassäng!