Va??
Inte alls kära du, Rodeo är djurplågeri o det vet ju alla o det Ginnies vill diskutera är just djurplågeri...
Så fort hon kommer in här ska vi diskutera det stora problem med sniglar som i detta fallet i din vård, får avla av sig hur som helst utan att faktiskt vara granskade o godkända avelsdjur..
Godkända o godkända, vafan, jag är för fritt sex!
Jag ser även en utvecklig för både debatt ang. Blandras avel, äftliga sjukdommar, om NH eller klicker är det mest lämpliga inom snigel hantering samt om det verkligen är rätt att hålla sniglar på en så liten yta utan daglig rastning utomhus?
Klickerträningen fungerar alldeles utmärkt. Lyder inte en så krossar jag en annan med ett klick mot glaset för att statuera exempel. Har inga problem med lydnad.
Övriga frågor till dig är om dessa är försäkrade och om du kollat upp eras beteende på klinik? De kan ju faktiskt ha ont o därför uppföra sig som de gör?
Dessutom ifrågasätter jag lämpligheten att din sambo spelar så olämpliga spel i sniglarnas närvaro, dessa kan vara lättpåverkade för våld o det kan oxå vara förklaringen till vad de sysslar med i filmen!
Är de så lättpåverkade så får de skylla sig själva!
Annars föreslår jag även att när ni kollar vuxen film, gör något för att skydda dessa små okyldiga djur, ev, genom att flytta deras akvarium till annan del av huset.. dock endast en del de själva trivs i såklart, vilket gör att jag förutsätter du tagit ditt ansvar som djurägare o låtit dessa Sniglar fått tala med en djurtolk?
Här tolkas allt genom klicker...
Du ser, inte alls från ämnet...