Snart är det SM

C

Carolus

Nå nu vill jag veta vilka är det härifrån som tänker åka till SM, som tävlande/groomar, funktionärer eller som publik. Miamiamia vet jag skall tävla, såg det i startlistan. Jag själv skall dit som publik, och heja på min tränare ja och så motionera kameran ordentligt...

Sv: Snart är det SM

ska själv dit och kika .. sedan så finns det ju en till bukefalare som har kvalat o ska åka :D sen så är det (om alla kvalar) 5 kuskar till från västerbotten som ska tävla!

Jag ska vara med!! Det blir väl ändå 6 kuskar från västerbotten om gubbarna kvalar i helgen lina?? Finns startlistan så man kan se den nånstans?

ja fem till ja :)
startlistan finns på nordhallänningens hemsida ..

jaså...jag såg bara tidsprogrammet! Ska kika genast!

jag ska dit och kika! :bump:

våran lärares man ska ju köra så vi tänkte värma upp inför skolstarten och hejja på honom! :bump:

Läbbigt men lite taggande att se startlistan! (Sattsar på att bli bästa A-ponny enbet! :D )

Jag ska dit och hjälpa till, det är ju hemmaklubben så jag slipper inte ifrån. Har på något sätt lyckats bli tillsatt som precisionschef, trots ihärdigt protesterande. men det blir nog skoj, då har man ju åtminstone bra uppsikt över vad som händer på banan.

annars är jag för tillfället rätt trött på körtävlingar eftersom min fortfarande står på helsingborg sen sist jag var i väg :cry:

Hon gick omkull när hon försökte hoppa över en bäck och fick sårskador.

Du klarar säkert uppgiften galant. Jag kommer och hjälper till alla dagarna. Hoppas pållan mår bättre...hörde om olyckan! mvh /M

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 116
Senast: zarmino
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 492
Senast: Ragdoll
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 780
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar