Snart är det dags...

Yrja

Trådstartare
... att göra sig av med bebisarna. :( Det ska bli skönt att lämna dem till nya hem för vi har ju eg inte plats för 7 katter, även om det skulle gå. De måste ju bort. Men nä, jag vill inte. :cry:

Har en spekulant som jag sa skulle tänka på saken tills idag. De vill ev ha min älskade Bebis. Min lilla toka som spann i morse när hon kom springande till mig. Min vackra lilla Bebis. :cry: :cry:

Jag hoppas att dom vill ha henne men nä va jag kommer att gråta.

Samtidigt tänker jag - vad händer om dom andra blir kvar?? :eek: Det blir många katter det... Det vill vi inte såklart. Absolut inte. Alla ska bort. Men dom kommer att saknas mig. :(

Sv: Snart är det dags...

Känner detsamma, sälja bebisarna??

men samtidigt är 7st ohållbart.

Ujuj, det är syyynd om oss.

Instämmer!! uj uj, synd om oss. Som väl är är mina 3 veckor och 4 dagar bara ännu så jag får njuta flera veckor till av de bedåååårande små!

Jaså? Ni har också missar? :) Ja, det är hemskt. Usch. De ringde idag och vill ta min Bebis. Den 27 juli lämnar hon oss. *tårar*

Det är nästan så att jag ångrar mig, vill ha henne kvar ist för Prick som jag eg ska ha kvar. Åh, jag dör.. :cry: Hur tar man sig igenom det??

Kan du inte ha kvar en iaf?? Lär inte känna dem. Du kommer aldrig kunna lämna dem ifrån dig. Usch.. :(

Aha, jo jag vet hur det är. Bor på 42. ;)
De ringde iaf igår och ska ha lilltjejen min. Och idag fick jag svar från en annan som vill titta på den andra långhåriga.

Kastrerade iaf ena mamman igår. Inga fler bebisar för hennes del, hon var tom dräktig. Orkar inte med sånt här. :cry:

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 566
Senast: Skjøldur
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 069
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Separera med barn
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV