R
rosita
Min stora valack snarkar, han drar stora timmerstockar så det hörs ut på stallbacken, snarkar era hästar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min stora valack snarkar, han drar stora timmerstockar så det hörs ut på stallbacken, snarkar era hästar?
Det kan bero på trånga andningsvägar, för många år sedan fanns en liten islänning som snarkade när han ansträngde sig på en ridskola jag arbetade på. Detta berodde främst på att näsborrarna var små och smala, veterinär utförde ett ingrepp ala plastik och vidgade näsborrarna så vips försvann snarkningarna.
Förträningarna kan även sitta djupare om jag fattat saken rätt, och omfattar inte bara själva näsborrarna.
Förträningarna kan även sitta djupare om jag fattat saken rätt, och omfattar inte bara själva näsborrarna.
Ja nu ägnade man sig iofs inte åt hoppning, men scenariot är ju fullt tänkbart på någon annan typ av ridskola.
På Island red jag en häst även det för en herrans massa år sedan, även den snarkade. Första gången trodde jag han var på väg att dö, varvid jag tvärstannade och vägrede rida vidare på denna häst. Den dog i varje fall inte den veckan, och med största sannolikhet hade den hästen problem med just gomseglet.