SnÄlla SnÄlla HjÄlp!!!!

M

MLI_91

Min hona är dräktig och föder vilken dag som helst det är bara frågan om tid nu!!:crazy: Hon bara ligger i ett hörn och vill inte äta eller dricka men om man lyfter upp henne å gosar och sedan släpper ner henne igen så blir hon jätte glad och skuttar runt men sen blir hon trött och sätter sig igen!! Hon ligger lixom ihopkurad de har hon aldrig gjort förr!! Hon har varit i en stor häst box med sina kullsyskon förrut och är inte så tam!! SNÄLLA SNÄLLA hjälp mej!!:bow:

MVH/EMELIE

Sv: SnÄlla SnÄlla HjÄlp!!!!

är det en kanin du pratar om?

låt henne vara om det är så lite tid kvar på dräktigheten.
om du "måste" lyfta kaninen så ta det väldigt försiktigt med magen! du kan skada bäbisarna.

men jag skulle ha låtit henne vara, eftersom du säger att det inte är så lång tid kvar på dräktigheten.
mina honor brukar inte vara allt för pigga och glada när det inte är så långt kvar.

/nagelacksberoende

Sv: SnÄlla SnÄlla HjÄlp!!!!

Tack snälla då kan jag sova gott inatt! men nu är hon ute å springer igen!!! :bow: Tack:rofl:

Liknande trådar

Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 197
Senast: Lisa2014
·
Hästvård Har en liten shetlandsponny (6 år)som vi har haft väldigt otur med. Före hon kom till oss gick hon på fri tillgång, bete på sommaren...
Svar
5
· Visningar
1 751
Senast: Lindon
·
T
Däggdjur Hej! ::D Jag måste bara berätta om vilken tur man kan ha ibland! Min kaninhona och hane bodde tillsammans nu i början av hösten. De...
2
Svar
36
· Visningar
3 126
Senast: Sasse
·
L
Övr. Katt Bredvid mig finns en ladugård där det finns ett par katter, en katt är jätte tam och trevlig, en riktigt mysig katt! Nu har den fått...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: Popplin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt