JAG har en islänning som har lite konstiga symtom,det började när han hade tappat en skodd efter en ganska rejäl ridtur,då visade han inget mer än att han gick lite ojämt,fick på skon en vecka senare,efter detta blev han haltare och haltare såå i fredags Togo JAG ut veterinären då hade han varit halt i 4 dagar.Han har haft problem med hovbölder tidigare men de ska vara utläkta.Såå veterinären kommer ut i fredags och hon konstaterar ATT han är halt på vänster fram,grad 2 halt i vändningar tilli vänster,1-2 grader halt i vänster ben video trav rakt fram,men ej ovillig att trava rakt fram,ej öm alls för visitertången,ingen värme i hovarna något hög puls i båda fram,ingen svullnad eller ömhet. Han fick metacam först i 6 dagar och boxvila utan några promenader.Under dom här dagarna såå har han inte blivit bättre har svårt ATT vända,men han har ju inte blivit sämre. Vet inte vad jag ska tro eller vad JAG bordé göra,vet.tog inte av skorna då han i naturliga fall är väldigt sulöm.bordé jag ta ut hovslagaren? Bordé jag åka in till klinik och göra röntgen eller vad ska JAG göra?? Är såå orolig för min älskling:-(