snälla någon svara

K

kila

snälla någon svara på mitt förra in lägg! har pratat med vet men de tycker jag ska vänta har en så obehaglig känsla:cry:

Sv: snälla någon svara

Har du tempat din tik? Om jag var du skulle jag bara åka in och banka på dörren till djursjukhuset ! det har jag gjort en gång !
Dom sa att jag inte skulle komma utan avakta ! En tik som skulle vara högdräktigt ! det rann ur henne ! Hade varit upp 3 ggr med henne och sa som du det är nått fel !! Alla vapar döda och livmodersinflammation+ bukhinneinflammtion !!
Tesora

Sv: snälla någon svara

tack för ditt svar!:) var hos veterinär och kila hade början till livmoders infekton. livmodern hade inte dragit ihopa sig och det fanns rester kvar. så n fick hon spruto och antibiotika i värsta fall kommer infektionen riktigt vid nästa löp å då måste de ta bort hela livmodern! hon får inte ha fler kllar efter detta så de blev hennes första och sista men helldre det, :smirk: är bara glad att jag får ha min kila kvar hos mig

JF

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 953
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring