Snälla, jag förstår inte

mysko

Trådstartare
riktigt :confused:
Jag ska installera ADSL men det står att jag ska använda 1 jacket och det har jag på bottenvåningen,, hur i herrans namn ska jag få sladden att räcka hit upp :confused: :crazy:
Eller gör jag fel :o
 
ADSL måste sitta i första jacket på inkommande ledning.
Det jacket måste dessutom vara "dialog-kopplat".
Detta för att telefonen ska fungera.

Det blir nog att köpa en jättelång sladd. :smirk:
 
Attans :crazy: visste att något skulle krångla när jag äntligen fått ADSL :mad:

Får väl flytta ner datorn till B-vån ;)
 
Det går att koppla om så att du får första jacket närmare där du vill ha det. Finns att köpa grejer så man kan koppla om hos telia butiker tror jag. Eller göra som de andra skrev köp en lång sladd.
 
Vi har en väälidigt lång sladd, från övervåningen till nedervåningen.

malu
 
Sv: Re: Snälla, jag förstår inte

Fraggel_Tess skrev:
Brukar vara med instruktioner när man får adsl. Det är bara att koppla om. Min sambo gjorde det här hemma.

skicka hit honom då är du snäll :devil:

Det är bara att koppla om :crazy: :o
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
944
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 717
Senast: SiZo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
587
Senast: Tuvstarr
·
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
2 540
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp