Snälla, sätt fart!

Sv: Snälla, sätt fart!

Grattis!!!

Här väntas det fortfarnade men slemproppen har dock gått så känns lite bättre.
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Tack, tack allihopa!
Slemmis låter bra, då är det nog dax snart! Lycka till!!!
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Tänkte bara snabbt medela att i måndags den 4:e februari föddes lille Rikard...så du hade helt rätt det var på g ;)
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Kan nog inte beskriva det på trevligare sätt än snor :s
Det var gulaktigt blandat med lite blod och segt i konsistensen. Väldigt många som inte märker att den går vad jag förstår.
 
Sv: Snälla, sätt fart!

*knapp*

Grattis till er båda två!!!
Jag satt just och funderade om 08 var flickornas år här på buke.. Men så var det ju kanske inte!!

Återigen!
GRATTIS!
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Kan nog inte beskriva det på trevligare sätt än snor :s
Det var gulaktigt blandat med lite blod och segt i konsistensen. Väldigt många som inte märker att den går vad jag förstår.

Min BM hittade den när jag slet av mig kläderna. Men jag hade så kraftiga värkar så jag tänkte inte på att kolla efter ;)
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Kan nog inte beskriva det på trevligare sätt än snor :s
Det var gulaktigt blandat med lite blod och segt i konsistensen. Väldigt många som inte märker att den går vad jag förstår.

Precis så såg min osså ut. :D:angel:

GRATTIS till bebben. :love:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 288
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 837
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 142
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar...
Svar
2
· Visningar
1 247
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Byta försäkringsbolag
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp