Snälla, någon som vet något som hjälper mot illamående??

RIA

Trådstartare
inte postafen, har provat å det funkar inte längre...

finns det något annat?

spyr hela dagarna å mår så illa!!

måste klara veckan ut! ska till bm på måndag å kan kanske få något då...
 
Sv: Snälla, någon som vet något som hjälper mot illamående??

Kan nog tyvärr bara tipsa om det vanliga: ät små mål hela tiden och försök knapra på något och håll blodsockret uppe.

Skickar en tröstkram, måste vara jättejobbigt.
 
Sv: Snälla, någon som vet något som hjälper mot illamående??

Har du provat Seaband som finns att köpa på apoteket?
 
Sv: Snälla, någon som vet något som hjälper mot illamående??

Skorpor (så torra som möjligt), mariekex, supertorra frallor, vatten och seabands från apoteket är mina hetaste tips.. Vet hur jobbigt det är.. mitt klingade av i v15 ungefär och där tog foglossningen vid. Inte bättre, kan jag säga.. :/ Vad gör man inte för sin kommande lilla unge?
 
Sv: Snälla, någon som vet något som hjälper mot illamående??

Som någon annan osså tipsat, Seaband. Det hjälpte mig förra gravven, samt att äta lite och ofta.
 
Sv: Snälla, någon som vet något som hjälper mot illamående??

Annars kan du få Lergigan utskrivet från läkaren, det funkar för mig när jag mår illa..
 
Sv: Snälla, någon som vet något som hjälper mot illamående??

tack så mycket för era svar!

jag har tagit några bragokex nu å mår lite bättre. så ska passa på att åka till stallet...

förra graviditeten var det inte alls så här, nu mår jag illa å spyr hela tiden. sist så mådde jag bara dåligt på förmiddagen å spydde inget alls. så olika det kan vara...
 
Sv: Snälla, någon som vet något som hjälper mot illamående??

läkaren på mvc eller via VC?
 
Sv: Snälla, någon som vet något som hjälper mot illamående??

MVC, fast inte vanlga barnmorskan alltså, utan läkaren där. Men det fixar dom en tid alt. telefonrecept, isåfall. Tänk på att alltid ha med dig något att äta som funkar mot illamåendet...
 
Sv: Snälla, någon som vet något som hjälper mot illamående??

Lergigan funkar kanon!!
 

Liknande trådar

Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 838
Senast: Dorinda
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 817
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Hur kan det vara så vidrigt? Jag har läst igenom gamla trådar där man bara spyr och inte kan äta något alls, då känner jag mig som...
Svar
9
· Visningar
1 585
Senast: Fibusen
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 902
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avlivning älskade katt
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp