Snacktråd om utbildning!

H

HappyBabySham

Är det fler än jag som saknat en tråd där man kan svamla utbildning utan att hålla sig till ett specifikt område?;) En tråd där man kan be om råd, ge tips, berätta om senaste träningspasset eller bara prata i allmänhet med alla som hänger här!

Vad säger ni?:banana:

Sv: Snacktråd om utbildning!

Vad jag vet, har vi redan NU 6 såna trådar...

03-ornas tråd
04-ornas tråd
05-ornas tråd
06-ornas tråd
07-ornas tråd
08-ornas tråd

där ni kan snattra, tjattra, chatta, utbyta tips och idéer.

Vill ni hellre att jag stänger alla dem och ni får EN övergripande tråd?

Antingen eller, inte både och. Till sist, blir det bara tjatter och då kan jag lika gärna hänvisa alla trådar till GNÄGG.

Vad är det förresten, för fel på denna tråd Ang mål! - Inlärnings- och träningstips (ridtravare bland annat), som dessutom är NÅLAD i forumet och därför alltid automatiskt kan hållas aktuell?

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator

Senast ändrad:
Sv: Snacktråd om utbildning!

Jag tycker inte att unghäst trådarna ska läggas ned! dom är perfekta ju! På dom trådarna kan man ju babbla på och fråga en massa...

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
930
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 668
Senast: Enya
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka