Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad äckligt!
*KL*
Då lilla Alice har fyllt fyra månader och en vecka ( ) så provade jag att ge henne små bitar av bilanx köttpinnar, lite underligt först men tuggade i sig dem så jag lät henne sen tugga på pinnen medan jag höll i den. Visade sig vara rätt beslut för när det var en tredjedel kvar så gav jag henne resten och på ett sekunder var biten borta succé!
Men en (kanske dum) fråga - har läst att kattungar byter tänder vid 4-5 månader, brukar det ens märkas?
Vad är det med katter och fotsvett egentligen?
Min stora Smokie verkar ha någon slags sveetig-skofetisch. När sambon kommer hem från träningen kör hon direkt ner nosen i hans träningsväska. Efter en stund lägger hon sig med nosen i hans skor och snosar.
Håller på att sy en sovpåse åt Hollie, får väl se om den är lika uppskattad när den är färdig som den är nu
En liten fråga ... är ragdolls lite mera dumma/godmodiga/förlåtande som ras på gott och ont?
/Matte som undrar om det är bara hennes katt eller alla katter
Ja, att vara lite naiv och dumsnäll är absolut en rastypisk egenskap för ragdoll.
Vad är det med katter och fotsvett egentligen?
Min stora Smokie verkar ha någon slags sveetig-skofetisch. När sambon kommer hem från träningen kör hon direkt ner nosen i hans träningsväska. Efter en stund lägger hon sig med nosen i hans skor och snosar.
Håller på att sy en sovpåse åt Hollie, får väl se om den är lika uppskattad när den är färdig som den är nu
En liten fråga ... är ragdolls lite mera dumma/godmodiga/förlåtande som ras på gott och ont?
/Matte som undrar om det är bara hennes katt eller alla katter
Låter så härligt på något vis Och jag kallar det att vara modig
Lite hjälp behövs här; vi har försökt att få henne låta bli att vässa klorna på sofforna (för att klä om dem var bra mycket dyrare än vad hon kostade ), har lagt en filt över där hon brukade klösa mest och en klöspinne alldeles intill. Vi lyckades att få henne börja använda pinnen och öser beröm över henne när hon gör det, men hon bara tittar på oss som om vi vore tokiga och klöser nu både på pinnen och soffan Tips?
Sätt dubbelhäftande tejp på soffan tills hon slutar. Ha en sprayflaska med vanligt vatten i närheten. Brukar räcka att spraya på dem en gång så lär de sig vad flaskan betyder, då brukar det räcka att bara hålla i flaskan.