Japp!#NoShame
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp!#NoShame
![]()
Imorse höll Lilla herrn på att skrämma slag på mig... Jag hörde massa jamanden från vardagsrummet och trodde någonting hade hänt så mycket som han jamade. När jag kommer in i vardagsrummet så ligger han på sin fotpall i solen, vänder sig på rygg när han ser mig och fortsätter jama tills jag kliar honom på magen... Det var allt han villeJag tror han har börjat öka "dresseringen" av matte till kattslav
![]()
Vad läskigt höra ett krafsande från ingenstansOch Socker lyckades också skrämma matte. Igår kväll höll jag på och fixade i köket och hade öppet ett nederskåp där jag har bl.a. moppar och microtrasor. Jag pysslade med något annat, får se det öppna skåpet och stänger det. En bra stund senare står jag vid köksbänken och hör ett krafsande!Min första tanke var råttor och jag går mot ljudet i det förut öppnade skåpet. När jag öppnar tittar en något förnärmad Socker fram bland mopparna
![]()
Hennes tänder längst bak i munnen var inte helt okej, men veterinären ville börja med ett blodprov för att försäkra sig om att det inte är njurarna som spökar genom illamående. Provsvar kommer imorgon, så får vi se vilken väg vi går därifrån.@Caoimhe hur gick det hos veterinären? Låter otäckt![]()
Veterinären skulle ha hört av sig idag, men det har hon inte gjort... Nu stänger de om mindre än en timme. Det blir nog inget besked idag ändå.![]()