Snacktråd 2018

the_connemara

Trådstartare
Vi får väl börja denna tråden en dag tidigare än förra året eftersom det är inomhusterräng med Janne i Flyinge i morgon :D

Några fler som ska dit? Jag ska åka förbi o titta efter Skånes Ridsportförbunds välfärdsföreläsning på fm o titta på när @Wilisia hoppar :bump:

Slaven är en ny, så att du vet. Viktigt med titlarna!

Chefen hade två! Jag var på viktiga föreläsningar (häst :D) så hann bara till sista gruppen :cautious:

Drängen då.. eller Pigan :rofl: Men jag SÅG med egna ögon att chefen hade fått båda sina hästar filmade så i någon grupp var minsann Pigan med och kunde blivit filmad!

Drängen då.. eller Pigan :rofl: Men jag SÅG med egna ögon att chefen hade fått båda sina hästar filmade så i någon grupp var minsann Pigan med och kunde blivit filmad!

Jag tror det var något smeknamn som inte är utskrivnbart som tillämpades nu igen :rofl:

Meh. @Wilisia Vad har du att säga till ditt försvar ang @fio s anklagelser ovan?!

@Wilisia aka Pigan far nog med lite osanning här tror jag...det blir nog så att hon får baka god kaka o bjuda mig o @fio på när vi träffas härnäst som kompensation....:devil:

Att jag inte red lika stilfullt som Chefen så ingen ville filma. Och seriously, Pigan? Kan jag inte få ett lite coolare namn.

För att du är så skrämmande i ditt rosa hjälmöverdrag....? :angel:

Kanske borde testa att byta til nåt sånt här istället: ;)
CCLED-01-Devil.jpg

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 111
Senast: malumbub
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 406
Senast: QueenLilith
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 307
Senast: Shixle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 438
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar