Sv: Snack & Uppdateringstråden *nr2*
Men fy! =( usch va hemskt!
Men fy! =( usch va hemskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skrev ett inlägg igår, men allt bara försvann, gör ett nytt försök idag
*KL*
Min nära vän, stallkompis och före detta granne fick akut ta bort sitt 5 åriga halvblodssto i måndags Hon var jättedålig i kolik vid jul och var till och med inlagd i Skara ett par dygn. Kom hem och var som vanligt. Hon blev pigg och glad igen och allt var frid och fröjd. Men de som hade morgonpasset i måndags märkte att nåt var fel och att hon hade ont. Veterinären ringdes in och hon sa att det troligen inte var nåt att göra. Troligen en eftersläng av att hon var dålig vid jul och det här hade nog gått så långt som till tarmvred. Hon svarade inte på överdoserna av smärtstillande eller kramplösande så tillslut fick hon somna in.
Livet är verkligen orättvist. Dom var så fina ihop och hade inte ens börjat sin karriär tillsammans. Men nu slipper hon ha ont i magen mer, älskade vän
Så länge de kan hålla ett något sånär jämnt tempo och inte "dör" så känns det väl ok att leka på en tävling.
Man får helt enkelt känna efter hur mycket dom orkar och kan Om dom känns redo för en tävling, varför inte prova? =)
KL.
Lånade ut min transport i helgen till en god vän, och fick hem den mer eller mindre som en svinstia. Visst blir man glad?
Fyfaasen vad tråkigt det är att spendera förmiddagen åt att ta bort att FRUSET skit och piss som låg kvar...
/mindre glad tjej
Har man en riktigt bra tränare så är jag övertygad om att de flesta islänningar kan få tölten att sitta som ett smäck,