Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Imorgon kommer Vet/kiro till stallet, ska bli kul och intressant!
Ska fråga om hon har något bra för Sols mage också, kanske kan skriva ut nåt dunderpreparat. Nu står hon inne igen, på halm och jag hoppas att det ska hjälpa. Nu har det gått en vecka utan att magen blivit bättre. Idag fick jag till och med klippa bort stora klumpar från svansen. Inte så mycket tagel som tur var, resten lyckades jag tvätta ur med såpa, men det var bra nära att jag klippte bort allt.
Nu ska jag förhoppningsvis få bra tips imorgon, men är det någon som har bra tips på hur jag ska underhålla hennes mage så att den håller sig bra sen så är det varmt välkommet. Tar alla tips jag kan få, det som funkade bra på Godi biter inte alls på Sol.
Alltid tråkigt när tider inte klaffar... Hon hade visst bosatt sig i Värmland - hade inte förstått de - tyckte hon bodde långt bort
Ska tänka till om jag vet några på västkusten men har överlag väldigt dålig koll på sverige..
//Petronella
Va äter hon för nått nu då? Hur ser hagarna ut? Finns det någon chans att hon får i sig gammalt gräs?
Men där finns ju jag! Kanske någon du kan rekommendera till mig?
Usch va tråkigt
Varför vill du inte ge hösilage till en fånghäst? Det är oftast lägre sockehalt i hösilage och har han dessutom astma så är det ju bra med redan "blött" grovfoder.