Snabbt svar!

N

NiraK

Om jag vet ett IP-nummer.. hur kan jag då kolla vart det IP numret finns? Alltså hur kan jag spåra själva personen/datorn?

Nirak
 
Sv: Snabbt svar!

nej du får troloigtvis itne reda på vem det är med ip nummret du kommmer nog troligtvis till telias huvuddator om han har telia och sprays huvud dator om han har spray osv. det du kan göra är att ringa telia om de nu va telia och be om adress men då ska de nog göras polisanmälan först och et brott måste då ha sketts från de ipnummret ;)
 
Sv: Snabbt svar!

Ja, o telia lär ju ändå inte lämna ut några uppgifter till dig som privatperson...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
1 077
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 403
Senast: Amha
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 490
Senast: Rie
·
Samhälle Köpte en vara från privatperson, jag betalade frakt och varan, personen lämnade in varan på morgonen den 26/9, alltså förra tisdagen. På...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 313
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp