Snabbt svar tack!!!!

jassica

Trådstartare
h¨åller på och anmäler min hund till en utställning, och då ska man fylla i vilken klass man ska ställa ut i, jag ska ställa valpklassen men man kan bara välja egen klass 1, ska jag välja det då?

Så det inte blir fel och jag betalar i onödan men ändå inte kan ställa ut när jag kommer?

Sv: Snabbt svar tack!!!!

Vad menar du med egen klass 1???

Valpklass finns oftast från 4-6 månader och 6-9 månader. Är det en skk-utställning, så finns endast från 6-9 månaders valpklass.

Sv: Snabbt svar tack!!!!

Nej det fanns valpklass 4-12 månader, men det stod på sidan valpklass 4-12 månader= egen klass 1

Var bara jag som inte läste ordentligt.. Nu är hon iallfall anmäld, får vi hålla tummarna att det går vägen.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 684
Senast: Cissi_ma
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 293
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Vi har två hundar. 1 år och 1,5 år båda tikar. Den yngre är finnspets och den äldre blandras( labrador, golden, pudel och jackrussel)...
Svar
15
· Visningar
1 012
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka