SNABBT svar tack.

jassica

Trådstartare
jag var nyss ute med min hund och kissade. Hon är dräktig, i 6-e veckan. När hon är klar kollar jag till och ser att det hänger genomskinligt slem ur henne. min andra tik är väldigt nyfiken och nosar.

Tror ni hon kan börja valpa idag??

Jag undrar vad ni tror, för tror ni att det kan vara så så måstej ag byta pass på mitt jobb, ska jobba fyra timmar men vågar då inte lämna henne ensam.

Sv: SNABBT svar tack.

Det är helt normalt att tikarna får en slemsträng i 5-6 dräktighetsveckan. Inget att ora dig för så länge inte tiken beter sig onormalt.

Sv: SNABBT svar tack.

okej, jo jag vet att det är normalt, ringde nyss min mamma, men har så lätt för att få lite panik när det gäller hunden, men bättre och fråga än att låta bli.

Tack för ditt svar!

Liknande trådar

Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 786
Senast: Tualma
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
841
Senast: ryujaneiro
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 708
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 274
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10