snabbt svar nu tack

Seabaz

Trådstartare
Måste bara fråga.

BRUKAR man kunna efteranmäla sig till utställningar?? Generellt?
Det ska va en här där jag bor i morgon, fick reda på det idag. Det står inget i proppen, bara "sista anmälningsdag" osv..

Har försökt nå hon som är ansvarig men hon har inte svarat än. Så jag bara undrar om man man får det? typ mot extra evgift eller så

Sv: snabbt svar nu tack

Antar att det är mig du inte fått tag i på hela dagen.

Vi hade en exteriörkurs som har tagit hela dagen och jag har därför inte kunnat svara (har dock ringt upp alla som pratat in på mobilsvar så vi kanske har pratats vid?). Vi har så mycket anmälningar och tar inte emot anmälningar dagen innan. Man brukar säga att man i mån av plats tar emot efteranmälningar tills katalogen går i tryck.

Det är bättre att vara ute i got tid :)

Aha! Hallå :idea:
Jo det är dig jag försökte få tag på, eller det var min mamma som ringde..
Jaså, jag som var i stallet igår o väntade på att ni skulle bli klara så jag kunde få rida :p

Jo men jag är både blind och döv och hade inte sett er lapp i stallet. Ska hålla mer utkik nästa gång och på hemsidan ;)

Det var synd att du missade den, vi satte en proposition på er anslagstavla men som sagt, det kommer fler tillfällen.

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 222
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 655
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka