Snabbspännen

S

Sweet

Snabbspännen som på senskydden på bilden nedan, hur bra är de? Borde de inte gå upp väldigt lätt om man rider i terräng tex? Eller sitter de bättre än de ser ut att göra?
1821a.jpg

Sv: Snabbspännen

De skydden passar bast pa hoppbanan dar det inte ar sa mycket "action". De sitter som de ska, men i terrangen, genom vatten och grejer, rekommenderar jag lite battre spannen.
Men de skydden skulle fungera jattebra i terrangen ocksa, om du satter lite isolerings-tejp runt spannena. Da gar de inte upp!!

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
956
Senast: Shixle
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Aleel
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
782
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka