Snabbknappshjälp i Opera

Pazuzu

Trådstartare
Jag har en del (nåja, ganska många :angel:) egna ditlagda snabbknappar i verktygsfältet i min webbläsare Opera. Se bildexempel:

16824184.jpg

Så långt allt väl. Problemet har dock länge varit att ta bort knappar. Det går att högerklicka på snabbknappen och välja "Ta bort från knapprad" och knappen försvinner. Dock när jag stänger ner webbläsaren och sedan öppnar den igen, finns de raderade knapparna fortfarande kvar.:devil: Förut har jag kunnat ta bort knappar, men nu verkar det som sagt inte funka längre. Någon som vet vad som kan vara fel?

Sv: Snabbknappshjälp i Opera

Kolla under inställningar så att det inte är nått där som automatiskt återställer.

Sv: Snabbknappshjälp i Opera

Jag hittade tyvärr ingen inställning, men jag gjorde som så att jag tömde alla kakor, cache osv och helt enkelt återställde knappraden till Operas standardversion och lade dit de knappar jag vill ha igen. Nu verkar det funka iaf, men jag får väl se hur länge det håller i sig.:angel:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ibland fastnar jag i någon hopplös känsla av att alla människor är så hatiska och jag känner mig så obekväm i dagens samhälle. Det är...
Svar
3
· Visningar
1 137
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 553
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 937
Senast: Sezziyanen
·
Äldre Sjukvården ska det förstås stå. Känner mig både förbannad och besviken. Nästan uppgiven. (men inte riktigt. Då skulle jag ju inte vara...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
40 931
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka