Snabbhjälp!!

E

evrebellma

Galla på engelska, vad heter det? Ska träffa en engelsk talande veterinär snart och vet inte/ får inte fram vad galla kan heta??

Galla i hasen - engelska ? Ngn ?

Sv: Snabbhjälp!!

Har ingen aning om vad galla kan heta på engelska men jag är rätt säker på att du kan jobba runt det med en beskrivning som typ "swelling or fluids, lump of fluids" eller liknande och beskriv var de sitter. Gallor är ju onekligen vanliga så kan du bara beskriva i ord vad du menar så får du nog det rätta ordet av honom/henne inom några sekunder.

Liknande trådar

Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 762
Senast: Sel
·
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 534
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 547
Senast: Tuggben
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 958

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka