Snabba förslag till aktiviteter med bästis i Stockholm!

Idas

Trådstartare
Min kompis fyller år imorgon och jag vill gärna hitta på någon aktivitet vi kan göra tillsammans :) Vi båda bor i Stockholm men kan ta oss med bil en bit utanför iallafall.

Har funderat på middag eller liknande men skulle vara kul om det fanns något annat att hitta på. Har ni några förslag?

Om ni båda är hästintresserade så kan man se Beridna Högvakten förbereda sig (& spela lite) och sen titta på det nya ridhuset på Kavallerikasern, men då är det 11.30-13.00 så det passar inte riktigt med middag (om ni inte hittar andra saker att göra också).

Förlåt för otydligheten! Det är alltså inte imorgon aktiviteten ska ske utan tänkt som en present att göra inom närmsta veckorna framöver :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 413
Senast: Halona
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 964
Senast: skiesabove
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 423
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar