Snabb passhjälp till travare

P

piggis_83

Har en jobbarkompis som ska skaffa pass till sina 2 travare. Jag lovade kolla upp vad hon behöver för papper. Så, vad behöver travare för att få pass? De är frysmärkta, vet ej om de har känd härstamning osv, men bör väl va registrerade eftersom de är märkta?
Finns det nån sida där det står info om detta??
Hittade på hästavelsförbundet en lista över ID-kontrollanter, men där stod bara uppräknade dom som får id-kontrollera alla raser UTOM travare.... så var hittar jag dem som får id-kolla travare??

Sv: Snabb passhjälp till travare

gå in på travsport.se, klicka på info&regler i menyn, välj ämnesområde hästpass, läs.

Nä men HÄSTPASS ska dom ha

Gå in på atg.se där finns all information om dina vbl.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 994
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 526
Senast: Queen
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 501
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 026
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden II