amalia
Trådstartare
Jag har enbart hållit mig till "rid"relaterade forumen tidgare. Nu har jag börjat att smyga mig in lite här på galopp då jag sedan något år tillbaka hjälper till att rida lite galopphästar hos min hovslagare och hans fru. Har ridit en gång på täby, och det var nog det värsta jag har gjort Trodde att jag var någorlunda vältränad, men de är skillnad på aktiva muskler fick jag vackert erfara. Tänkte hela tiden att nä jag orkar inte, jag orkar inte, sedan tog en annan röst i huvudet över som sa: jo du måste!!
Numera hjälper jag dem att arbeta hästarna hemma.
Trots att jag ridit i ett bra tag och har ett eget halvblod så är det lite annorlunda att rida galopphäst, men himla kul!
Tänkte bara "ge mig tillkänna" och även passa på att fråga om det är någon som har en häst till start i morgon på täby, då jag ska åka med dit för de jag hjälper har två hästar till start!
Numera hjälper jag dem att arbeta hästarna hemma.
Trots att jag ridit i ett bra tag och har ett eget halvblod så är det lite annorlunda att rida galopphäst, men himla kul!
Tänkte bara "ge mig tillkänna" och även passa på att fråga om det är någon som har en häst till start i morgon på täby, då jag ska åka med dit för de jag hjälper har två hästar till start!