Smidiga webbers

Ridinglady

Trådstartare
Behöver köpa nya stigläder och vill ha tips på bästa webbers ( enkla stigläder m t-spänne nedtill) . Vill ha så smidiga som möjligt i bra läder!

Prestige har webbers, dock har jag inte klämt på dem så jag vet inte hur de är i lädret.
Har två par från Prestige, och tycker lädret är helt ok. Däremot har sömmen på läderbiten som ska skydda sadeln från spännena gått sönder på alla lädren. Helt värdelöst. Vet inte om jag lyckats få två måndagsex eller om Prestige har problem med dessa.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
981
Senast: tara
·
Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
720
Senast: Görel
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix