Sonic76
Trådstartare
Eftersom jag är sån att så länge jag inte har nån diagnos kan jag ignorera att jag har ont och intala mig att det är inbillning.
Nu när jag har diagnos så börjar min ångesthjärna att se det värsta av allt igen.
Ska jag ha så här ont resten av mitt liv? Kommer det att bli värre?
Kommer jag att kunna jobba så som jag gör nu?
Osv...
Jag är ju envis och tjurskallig och kommer nog att arbeta även om jag hamnar i rullstol.
Men värken gör mig till en sämre människa. Har mindre tålamod och känner mig som en gnällkärring när värken är som värst på em på jobbet.
Jag ska ju få annan medicin och har gott hopp om lindring och då fixar jag det.
Jag har ju en hög smärttröskel men när smärtan är i ett skov som nu så står jag inte ut.
Smärtan i bäcken och fötter är vidrig.
Jag vet inte riktigt vad jag ville med tråden mer än att gnälla lite.
Jag försöker att inte klaga men känner att jag klagat rätt mycket det sista.
Så, nu ska jag dammsuga och sluta klaga.
Jag har det rätt ok ändå och har fått bra hjälp. Sen att det tar lite tid att få den nya medicinen är för att de måste kolla så min kropp kan tåla den.
Nu när jag har diagnos så börjar min ångesthjärna att se det värsta av allt igen.
Ska jag ha så här ont resten av mitt liv? Kommer det att bli värre?
Kommer jag att kunna jobba så som jag gör nu?
Osv...
Jag är ju envis och tjurskallig och kommer nog att arbeta även om jag hamnar i rullstol.
Men värken gör mig till en sämre människa. Har mindre tålamod och känner mig som en gnällkärring när värken är som värst på em på jobbet.
Jag ska ju få annan medicin och har gott hopp om lindring och då fixar jag det.
Jag har ju en hög smärttröskel men när smärtan är i ett skov som nu så står jag inte ut.
Smärtan i bäcken och fötter är vidrig.
Jag vet inte riktigt vad jag ville med tråden mer än att gnälla lite.
Jag försöker att inte klaga men känner att jag klagat rätt mycket det sista.
Så, nu ska jag dammsuga och sluta klaga.
Jag har det rätt ok ändå och har fått bra hjälp. Sen att det tar lite tid att få den nya medicinen är för att de måste kolla så min kropp kan tåla den.