Smarta Lösningar Till Tävlingsskåp?

Paulsan

Trådstartare
Hej!
Nu vill jag veta alla era smarta lösningar till sadelskåpen(mobila) man har på tävling/träning.

Sv: Smarta Lösningar Till Tävlingsskåp?

Har ni inga lösningar eller tips om sadelskåpen??

Vad menar du? det är väll inga "lösningar" som behövs till Tävlingskåpen?
Bara att packa in så mycket som det går, stänga dörren och rulla in det i transporten?

vill du veta hur man t ex gjort tävlingsskåp? :confused:

Nej om man har smarta saker till tävlingsskåpet ex. lådor på golvet och krokar eller andra små saker. inte hur man bygger ett

sånt får väl knappast plats, så stort är det juj inte:crazy:

kl
slänger ni in allt ni har på golvet förutom tränset och sadeln?

Typ :angel: Men om man har med två hästar och ett skåp på meeting så blir det inte så mkt plats över när sadlarna är inlastade . Så då brukar jag ha en sån där plast låda med schabrak, lindor och paddar i och resten trycks in i skåpet :p

Jag har en sån där lös krok med fyra krokar på som jag hänger på skåpet för att hänga träns och liknande på. (hänger på utsidan och kan hänga kvar trots att man stänger locket. Är väl enda tipset jag har.

Just det, sån använder jag också :idea:

Det var smart. en såna har vi i stallet så det kan jag ta med en.
Det är lite såna tips jag menar.;)

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Hemmet Bakgrund till frågan: Fick besked av en stremingtjänst jag inte har abbonemang på just nu är de kommer att ändra villkoren så att endast...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 155
Senast: Breaktown
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hoppryttaren Malin Wikström har varit på mängder med meetings genom åren. Nu har hon kommit på en smart lösning för packning av hö...
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Gunnar
·
Fritid Jag behöver tips på hur jag kan förvara min sticking när jag är ute på språng. I vanliga fall har jag en speciell väska, men det blir...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 611
Senast: Sel
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka