Förvara sticking när ute på språng

Jag har massor av projektpåsar i olika storlekar. Med dragsko, med dragkedja, både påsmodell och necessärmodell :) Alla pågående projekt har sin egen projektväska så bra att rycka med sig en och kasta ner i ryggsäcken typ!
Smart det med. Ska nog ta efter det
 
Jag lindar in i blött toapapper och stoppar i plastpåse. Kostar inte på zip utan tar vanlig fryspåse och knyter. Lite luft i påsen för att undvika klämskador.

Jag kan trösta dig med att jag var på väg att skriva exakt samma inlägg tidigare i morse. Eller snarare så skrev jag det men upptäckte mitt misstag en nanosekund innan jag tryckte på svarsknappen.
 
Jag har en påse med dragsko till min virkning som jag lägger ner i annan väska. Den är ju mjuk och är virkningen mindre kan jag liksom rulla ihop den och då tar det minimalt med plats.
 
Såhär blev det. Två påsar i olika storlek. Ska testa vilken som är bäst.
17176523024191028213513013377195.jpg
 
Jag spånar nu. Vill nog ha bredd på min för att rymma 1. ordinär garnhärva, 2. kortsidan på ett A4, 3. strumpstickor, så att dessa kan ligga plant längs botten. Sedan kan extra längd lätt hanteras genom att rulla ihop från toppen. Borde bli ca 25 cm då?

Edit: gånger kanske 40?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp