Småmaskiga hönät. Hur gör ni inne i boxen?

I

Isislover

Spinner vidare på Vivos fråga, som mest fått svar om nät i hagen. Hoppas det är ok. :angel:
Jag har köpt småmaskigt hönät att ha inne i boxen och undrar om ni har lite fina tips på hur jag kan hänga upp det?
Pålle är skodd, så jag är ute efter tips på lådor/sparkskydd eller liknande, så han inte kan fastna i nätet. Hur har ni gjort? Det måste ju vara ganska hög kant så han inte kan sätta ner fötterna i. Stod och tittade på en tunna hemma, men den kändes inte tillräckligt vid.

Liknande trådar

Hästvård Ja, jag vill förlänga ät-tiden för min häst. Han hinner bli rastlös på natten, eller sysslolös iallafall, om man ser hur det ser ut i...
2
Svar
30
· Visningar
2 886
Senast: lulski
·
Foder & Strö Hej jag behöver tips på hur man kan göra om man vill ha slowfeedingnät i boxen till hästen men man vill ha det så gott som riskfritt att...
Svar
6
· Visningar
2 343
Senast: NightRain
·
Hästvård Jag börjar helt seriöst fundera på VILKA hästar småmaskiga hönät/SMHN/slowfeedingnät *egentligen* fungerar på - om några? Eller vilka...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
15 507
Senast: pemi
·
I
Foder & Strö Jag har precis börjat gräva i det här med slowfeeding och småmaskiga hönät. 2 personer i min närhet har nu båda sagt "har du ett...
Svar
5
· Visningar
1 810
Senast: Isislover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama