smalt mellan bossorna

Snääälla du :bow:, kan du inte ge mej den exakta adressen till sidan där man frågar om ålder på sadlarna.......

Jag kommer nämligen bara till en blå sida med svarta kanter där deras logga finns.
Och kan på inga vilkorsvis komma vidare.....
Fast jag klickat på din länk....
:cry: :cry: :cry:

Jag PMar dig mejladressen jag använde.
Jag tror att du måste ha "Flash" installerat för att läsa deras sajt (om jag inte minns fel), har du det?

Flash????
Inte för jag vet vad det är för något, men det är nog inget som finns installerat eftersom jag inte kunde komma in...

Ytterligare en fråga för vår datorkunniga granne att reda ut....
Tack för att du tog dej tid och PMade.

Min sadel var inte +35 år, utan just fyllda 34 år.... :o

Alltså tillverkad i juni 1970.... ;)

Men det är väl ändå rätt bra hållbart för en sadel som fortfarande är i full användning.... :love:

Hade själv för något år sedan en äldre passier som flexade mkt i bommen, var hos sadelmakaren med den då jag var säker på att bommen var kass (vilket även hon misstänkte när hon såg den dock hade hon sett många just PS-Baum som flexade rejält utan att vara dåliga) Och mkt riktigt den var hel och fin inga skador alls på bommen, dessutom fick vi reda på när den var tillverkad då datumet var stämplat på bommen den var tillverkad 1983 så den var ju något nyare än era.

Nu har jag också blivit orolig över min gamla PS Baum som flexar i bommen. Jämför jag med min Stübben-sadel är det stor skillnad. Bäst att kolla upp...

Liknande trådar

Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de...
2
Svar
35
· Visningar
6 195
Senast: Lavinia
·
  • Låst
Utrustning Var iväg hos sadelutprovaren och testade en massa sadlar, och det var ju lite klurigt... :confused: Hade med mig en Kieffer Inn dit...
Svar
6
· Visningar
1 514
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka