Smalare draglinor?

Anna_Lillen

Trådstartare
Jag har köpt en bröstsele till min häst från Bona. Det ingick ju såklart inga draglinor och fanns inte heller i affären där jag köpte selen. När jag mätte spännena för att beställa draglinor så är dom 25mm breda och jag hittar inga draglinor som är så smala :crazy: eller så letar jag på fel ställen då jag är total nybörjare på det här :p någon som har något förslag? Dom ska vara 2.10m långa också. Kan man köpa ett par som är lite för breda och karva ner dom lite så dom passar?

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Övr. Hund Gjorde misstaget att köpa en lite för stor sele till Emiron när han var mindre i tron att han säkert skulle växa i den så småningom men...
2
Svar
23
· Visningar
2 453
Senast: iNHALE
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 458
Senast: Nevermind
·
Trav Hej! Jag har nyligen köpt mig en rockard och ska börja köra lite grann. Går även en kortkurs på Åby Travet för nybörjare inom körning...
Svar
2
· Visningar
2 099
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka