Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som ska vara med och visa sin/sina hundar imorgon den 1 maj på Smålandsstenars brukshundklubb?
Ska dit och titta och skulle va kul att se lite bukehundar i såna fall!
Jag ska dit! Det blir utställningspremiär för oss båda så lite nervöst är det allt. Jag ser det som träning och en trevlig dag med vänner för mig och liten kolahund!
Åkte tuvärr ut på en två pga av att han rörde sig trångt bak Annars tyckte domaren om han och kretiken var jättefin. Inget att bryr sig om, bara ta nya tag och komma igen
LADY
Tredje bästa juniortik med HP. En jättefin kretik och domaren berömde henne särskillt för hennes jättefina rörelse. Hon verkligen flög fram i ringen. Hon ska oxå ställas ut på lördag i Lomma. Hoppas det går bättre där!
EXET Nalles helbror
Blev andra bästa hane med CK.
Sen har vi Nalles dotter. Ej vi som är ägare till henne. Men vi känner dem mkt väl.
Först blev hon bästa juniortik med CK. Sen blev hon bästa tik med CERT sen tillslut blev hon BIR. Och det var hennes första utställning.
Hon är grymt snygg
Ja han är riktigt, riktigt fin Vi hoppas att vi kan få hnm till champion detta år.
Glömde ju skriva att Lady är Nalles halvlillasyster
Ja visst är hon fin. Önskar att jag ägde henne..
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.