Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl väldigt olika, vissa har väl inte fått tillbaka det på flera år... jag själv märkte en försämring i några dagar bara, min partner 7-14 dagar eller så, för lite personliga anekdoter. Varför undrar du just det?
Det är mycket vanligare med falskt negativa. Sen har du ju ganska klassiska symtom uppenbarligen... krya på dig Jag klarade mig fram till förra julen, eller ja till lucia men var sjuk i en månad efter det, så!Därför att jag har förlorat smak och luktsinnet. Just lagom till jul. Och kollade just, positiv för covid. Fan också. Klarat mig genom hela pandemin och nu får jag det. Om inte provet visar falskt positivt?
Jag är rätt säker på att jag hade det någon gång under perioden september-november. Testade aldrig mig dock. Har fortfarande märkliga problem med lukt och smak. Kinesisk soja, till exempel, smakar bara surt.Jag har inte tagit testet ännu, men ni som har haft covid hur länge tog det tills smaksinnet kom tillbaka?
Några dagar (typ en vecka), till några veckor är väl vanligast.Hur länge brukar man ha covid?
Det är nog VÄLDIGT olika. Man kan ju får det på så många vis. Min faster med man har det just nu. Ingen av dem är speciellt sjuka, och då känner sig väl mer eller mindre friska redan trots att det bara har gått några dagar.Hur länge brukar man ha covid?
Jag hade det i slutet av maj och har fortfarande försvagat både lukt- och smaksinne och vissa förvrängda dofter.Jag har inte tagit testet ännu, men ni som har haft covid hur länge tog det tills smaksinnet kom tillbaka?
Prio ett borde kanske vara att helt enkelt inte göra så många knop?Imorgon ska jag köpa wasabi Brukade knarka det för några år sedan men fick sluta eftersom min mage inte tyckte det var en bra idé. Nu har jag en bra ursäkt för att äta det igen! Jag brukade köpa en tub och sedan slicka i mig den.