Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är varmt, man vill ha glass, somliga gör egen bananglass. Vad är era bästa smaksättningar?
Det låter så jävla apläskigt att jag måste prova nästa gång jag fyller på bananlagretHar prövat banan och curry glass, eftersom det tydligen ska vara åtråvärt i Indien. Det var faktiskt förvånansvärt gott.
Jordnötssmör tycker jag borde vara awesome. Tyvärr krävs det så mycket jordnötssmör för att det ska smaka jordnötssmör och inte bara banan att det blir apmycket kalorier istället. Ville jag möla i mig sjuka mängder kalorier hade jag köpt GBs halvlitrar med Nogger och sluppit disken
Kakao kör jag annars, med lite honung eller så som sötning. Provade en påse Naturdiet med chokladsmak idag, samt lite honung för sötning, blev förvånansvärt mycket godare än kakao faktiskt!
Det låter så jävla apläskigt att jag måste prova nästa gång jag fyller på bananlagret
Värt ett försök!Jordnötter, banan, färskost/kvarg?
Vad roligt med tips. Har tänkt att jag borde ha lite frukt att mixa med något hemma i stället för alla sockriga glassar.
Mineralvatten i glassen, varför? Låter helt konstigt men jag tänker att det kanske måste finnas en tanke om det är just mineralvatten?
Så gör jag också! Skitgott!Åh jag älskar bananglass!
Min favorit är nog med hallon och liiite kanel. Jag gillar inte alls kanel egentligen, men ihop med hallon och banan - konstigt nog VÄLDIGT gott! Prova
Testade första gången igår för jag hade tre bananer kvar Stavmixern var inte så imponerad Smaksatte med lite kanel, behövs inget socker!
Helt okej och jag dumpar inte på banan Vanlig glass kan jag äta max 2-3 teskedar av.
Räckte till två omgångar åt mig och sambon. Det blir repris!