små rum (sovrum)

panzy

Trådstartare
skulle vilja ha lite tips på hur ni med små rum löst eran möblering. gärna bilder..

Flyttar till helgen och ska då dela en 4a med 2 andra tjejer. Vi kommer alltså ha varsitt sovrum o sen dela vardagsrum o kök.

Mitt rum är ca 2,7x2,9 alltså LITET. Där ska jag få in säng, skrivbord, byrå, bokhylla :crazy: Men det SKA gå, vill inte flytta igen för det är billig hyra :angel:

Sv: små rum (sovrum)

Jag hade skaffat en loftsäng, och haft skrivbordet därunder, tillsammans med låga bokhyllor.
20928_PE105991_S4.jpg

Sv: små rum (sovrum)

Ett knep är ju att skaffa loftsäng och stoppa in skrivbordet under sängen. Du får även plats med några hyllor på väggen ovanför skrivbordet för böcker. Behöver du mer plats för böcker kan du även välja skrivbord som är kortare än 2m och ställa låga bokhyllor på sängens ena eller båda kortsidor. Då har du plötsligt ganska mycket plats att få rum med byrå/garderob och annat. :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 898
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 329
Senast: lundsbo
·
Hemmet Vi bor i ett enplanshus på ca 145 kmv och är i valet och kvalet om vi ska göra vissa förändringar. Varken jag eller min sambo är...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 551
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18