Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har för mig att Hööks har små 5 litershinkar som är "mjuka" i plasten men ändå hållbara, kan dom ha varit blåa?! Har haft liknande från Börjes i mååååånga år. Aldrig spruckit trots att man slår dom mot kanten i boxen.
Matlådor med snäpplås runt om och rött lock. De är bra i storlek och har lock som sitter säkert om man väger upp fodergivorna i förväg. Finns i vanliga varuhus.
Jag har de från Clas Ohlson och de är toppen. Hållbara och går att stapla.
De rymmer inte mer än 2 kg så ger du 0,5 så skulle jag säga att de passar fint.
Precis sådana som finns på gekås. Till min blir det lagom att röra ihop blöt och torr mat, han äter max 300 g + tillskott. Till unghästen får 1,6 kg preciiiiis plats när det blötläggs och som tur är inte behöver röras ihop
Trädgård & Växter
Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny!
Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.