SMÅ eksemtäcken?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare knyttet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 787
K

knyttet

Finns det nåt mer ställe än Boett som säljer riktigt små eksemtäcken? Jag tycker att de är ruskigt dyra, försöker hitta nåt alternativ. Min minishettis har 85 i täckesstorlek...de flesta som säljer eksemtäcken har från stl 115 och uppåt... :crazy:
Nån som har nåt tips?

Sv: SMÅ eksemtäcken?

Mina småttingar har "Domani" , men jag har sytt om dem lite för passformen var ingen höjdare. Jag tror Bucas har, men dom är ju inte billiga precis.

Sv: SMÅ eksemtäcken?

Oj, nu såg jag att du frågade efter exemtäcken. Jag tänkte på insektstäcken. :o

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 237
Senast: Johanna1988
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 482
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka