SM! Vilka har planer på att rida det??

Sv: SM! Vilka har planer på att rida det??

Ja, 90 mil åker knappast "vi" Sthlmare...då hamnar vi utomlands i så fall! :D

Men visst åker sthlmare utomlands för att tälva, inte ovanligt alls:angel:. Och till Skåne beroende var man bor i stockholmsområdet och var i Skåne tävlingen går ca 65-70 mil. Sen får vi inte glömma Bettis resande:o. Det enda jag ville var att peppa Anro att åka:D.

Joo men då skall vi skippa tävlingen kommande helg PÅ HEMMAPLAN!! vi behöver inte ens lasta!! med två ponnier:crazy: och sen missa ytterligare en 1-stj i danmark helgen därpå..för att köra 91mil... hur kul kan ett sm bli... skippar nog "norr om 08" för denna säsong över huvud taget känns det som

Joo men då skall vi skippa tävlingen kommande helg PÅ HEMMAPLAN!! vi behöver inte ens lasta!! med två ponnier:crazy: och sen missa ytterligare en 1-stj i danmark helgen därpå..för att köra 91mil... hur kul kan ett sm bli... skippar nog "norr om 08" för denna säsong över huvud taget känns det som

Tänk att 91 mil norrut alltid är längre än 91 söderut :devil:

Tänk på att går det uppför dit upp så kommer det att gå lika mycket nerför på hemvägen :D

Tänk att 91 mil norrut alltid är längre än 91 söderut :devil:

Tänk på att går det uppför dit upp så kommer det att gå lika mycket nerför på hemvägen :D

Haha, på nåt sätt så känns det alltid längre uppåt! Skumt.

Och ja Crazymama, klart sthlmare också åker utomlands. Men jag menade att åker sthlmarna 90 mil söderut så kommer vi ju halvvägs ner i Europa *inte alls överdrift*. :angel: Åker skåningarna 90 mil norrut så kommer de ju knappt till halva Sverige. :idea:

*snillet spekulerar så här på kvällskvisten*

Inför LagSM har jag lusläst SM bestämmelserna och TR 2008 och jag kan inte tolka det annat än att det bara är i "riktiga" SM du har en åldersgräns på ponny, dvs 7 år, och att 6-årig ponny kan gå LagSM eller har jag missat nåt ???? :confused:

Inför LagSM har jag lusläst SM bestämmelserna och TR 2008 och jag kan inte tolka det annat än att det bara är i "riktiga" SM du har en åldersgräns på ponny, dvs 7 år, och att 6-årig ponny kan gå LagSM eller har jag missat nåt ???? :confused:

vi disk det förra året och tolkade det som så att lag Sm går mkt lägre än SM därav att det är ok. :D
frågade förbundet och fick luddigt svar men ok

va?:O jag har fattat det som att hästen måste vara 7år. fick berättat för mej när ena pållen var 6 att dom måste vara 7.. det var 03 och 07. men dom kanske har ändrat?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Drygt 200 av Sveriges bästa ryttare och ponnyer gör i helgen upp om åtråvärda medaljer när Ponny och children SM i hoppning avgörs på...
Svar
3
· Visningar
777
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
161
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Svar
0
· Visningar
103
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Badrumsrenovering
  • Tips på Fiskmiddagar

Hund, Katt, Andra Djur