SM! Vilka har planer på att rida det??

F

Frida_Nalle

Vilka har planer på att rida SM i år både häst och ponny??
Sj satsar jag på Ponny:)

Sv: SM! Vilka har planer på att rida det??

själv har jag ingen pålle färdig för ens debutant än, men vad ska du rida för kategori och både ind och lag då?:)

Jag rider Kategori D och får se om det blir något lag SM, först och främst inviduellt:)

LAG-SM absolut - om det finns någon skåneklubb som behöver förstärkning skrik till för sjutton!!! (ensam i vår klubb tyvärr).

IND. om vi hinner och når dit.. Kul i år med katI/stor C-ponny.
:cry:

Jag är också ensam, ska vi slå ihop? :angel:
Om vi nu kan kravla oss runt LA :o

LAG-SM absolut - om det finns någon skåneklubb som behöver förstärkning skrik till för sjutton!!! (ensam i vår klubb tyvärr).

IND. om vi hinner och når dit.. Kul i år med katI/stor C-ponny.
:cry:

Jag är med ensam :cry: fast uppe i östergötland då iof. Skulle vara kul att hitta ngt lag man kan hoppa in i =)

Okej =) Ska bara hinna starta iaf ngn Lätt innan, jag har iaf tillräckligt med kval ;P
Me när kommer lag sm gå, och var? =)

Inget SM i år, kanske Lag om någon behöver en extra D-ponny, men annars så är de ju dressyren som gäller i år...

Inget SM i år, kanske Lag om någon behöver en extra D-ponny, men annars så är de ju dressyren som gäller i år...

Klart att du skall rida SM :)

Och inte åka runt på mediokra tillställningar typ nationell ponnydressyr :devil:

Betti skall kanske gå, om hon kvalar alltså....

Den grå har inte ens teoretisk chans att kvala :mad: så han får gå KM dan efter hemma i Hofors istället

Kul med många som rider lag sm..har själv inte gjort det. bara inviduellt.
Får hoppas att vi får ihop något lag i Södermaland på både häst och ponny!:)

Klart att du skall rida SM :)

Och inte åka runt på mediokra tillställningar typ nationell ponnydressyr :devil:

nej men jag känner att de e tufft för henne, hon har ju inte gått så myck Ft och jag vill inte åka 3 helger i rad å sattsa på Mvs A å sen vila en helg å ta två helger till. Vi kommer ta tävlingarna som de kommer å kanske rida nån Mvs A... Inte för att man behöver rida alla men man vet ju inte hur de går med starterna å allt...

Kul med många som rider lag sm..har själv inte gjort det. bara inviduellt.
Får hoppas att vi får ihop något lag i Södermaland på både häst och ponny!:)

Å ja e ju också Ensam men de e ju stockholm, för alla klubbar här har ju rdan fulla lag. Wäsby har ju somvanligt hur många ryttare som hälst och Waxholm tror ja också får ihopp sitt vanliga...

Jag är också ensam, ska vi slå ihop? :angel:
Om vi nu kan kravla oss runt LA :o

äre lag-sm ni snackar om?
förra året gick de väl bara i Lätt?
ja e gärna på isf, måste ba 'kvala' först, men de blir nog inga problem..

menade du att man måste gå runt LA som banhoppning ir?
haha känenr mej helt dum nu :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Drygt 200 av Sveriges bästa ryttare och ponnyer gör i helgen upp om åtråvärda medaljer när Ponny och children SM i hoppning avgörs på...
Svar
3
· Visningar
777
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
161
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Svar
0
· Visningar
103
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • MyDog 2025
  • Uppdateringstråd 30