***SM samt U-SM***

E

Elwira

Hej var precis inne på kuskringen... nu är datumet satt för Sm:et och det kommer även att vara Ungdoms Sm sammtidigt!!! :idea: :banana: Någon som planerar på att vara med? Hur kommer ni isåfall att lägga upp säsongen? lägg in bilder på ditt ekipage som du funderar på att tävla med! //MW :love:

Sv: ***SM samt U-SM***

Meddelanden till funktionärer

uppdaterad 2006-11-26

Intresserad av att vara funktionär på SM/USM 16-19/8 2007?
Vi behöver folk till olika stationer så anmäl dig till
Camilla camilla_nygren@hotmail.com eller Frida karlqvist_frida@hotmail.com
(skriv SM/USM 2007 i ämnesraden är du snäll)
För den som kommer från andra sidan vattnet är båtresan rabatterad till idrottspris.

---------------------------------------------

Detta hittade jag på gotlandssidan
Nu är det att boka sin Gotlandssemester under SM
Härligt att Gotland vill vara värd. Tack hela Körgotland

SM och USM kommer att gå i Bunge på Gotland. De har en hemsida www.bungehastcentrum.org där man kan se alla hinder och läsa om gamla tävlingar. Vad jag har hört så kommer USM att gå i en modifierad medelsvår klass. Det är en jättebra bana för småponnyer, eftersom det inte är så backigt och underlaget är fast och lättkört, och det är över lag en väldigt bra anläggning, så passa på att ta er dit ni som kan! Dessutom kommer ungdomarnas startavgifter och båtresor att vara kraftigt reducerade tack vare sponsring, så det behöver inte bli oöverkomligt dyrt att åka.

Vad jag kunde se så är det en vanlig medelsvår, men lite tightare avstånd i precisionen.

En 4-åring får inte vara med, de får inte tävla högre än lätt klass.

Liknande trådar

Dressyr Nu börjar säsongen dra sig mot sitt slut och vinterträningen ta vid. Alltid kul att sammanfatta tävlingsåret och tänka framåt mot nya...
Svar
13
· Visningar
2 666
Senast: Maoam
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 462
Senast: Nevermind
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag fick besked om att jag inte får byta ridgrupp till hösten, vilket orsakade en hel del besvikelse och satte igång tankar om vad jag...
Svar
0
· Visningar
518
Senast: cassiopeja
·
Relationer Hej igen. Jag tror jag håller på att få hjärnblödning, för tänka kan jag inte och jag vet inte hur jag ska vända och vrida på mig själv...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 629
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?