SM på Grevagården....

Lenita

Trådstartare
Eftersom hackerstrulet har gjort att en massa trådar försvunnit så startar jag här en ny om årets SM...:D
Får höra nu vilka var där? Tävlade ni? Hur gick det om ni gjorde det?
Och ni hejade väl på Solstollarna??? :rofl:

/Carina :cool:

Sv: SM på Grevagården....

Jag var på SM et....som hästskötare och support åt mina vänner.
De blev 3 a i Teampenningen.

Det var en trevlig helg även om jag inte såg så många klasser men att se western är alltid ett nöje ;)

Jag var där hela helgen, och FRÖS:crazy: Ligger nu med värsta förkylningen.. Jättekul. Men jag såg ju lite av tävlingarna:) Det är aldrig fel!! Man får blodad tand och vill hem och träna. Ska på clinic nu i helgen. Äntligen sätter det igång!!:)

Var inte där...sparar som sagt pengar till en resa till Tjeckien..
Där skall jag förhoppningsvis bli en bättre ryttare hos Klara Salkova i 5dgr...:banana: :bump:

Men jag vet, att jag gratulerade alla här som vunnit/placerat sig på ett el annat vis...
Speciellt Reykurboy(stavfel säkert), som det på lånad häst gick jättebra för...Grattis igen...:bow:

Jajamen, var där och tävlade! :)
Jag placerade mig i alla grenar som jag var med i.
6:a i Reining youth, 4:a i W.Horsemanship youth, 4:a i Versitale Horse youth och SILVER I TRAIL YOUTH!

Vill även passa på att gratulera till alla er andra som det gick bra för under SM helgen!!!;) :banana:

Ja var också där! Silver i Pleasure Y och Brons i Horsemanship Y.. 5:a i Pleasue AA

Hur gick det för Solstollarna? Gick ju väldigt bra i Rättvik, med så var de ju bara två lag där...

/Ida

Hmm........då måste jag ha sett dig. Vad red du på för häst........möjligtivs inte en arab skimmel?

Hmm............du var nog inte den jag trodde men är ändå nyfiken på vad du red för häst...........
Jag kanske har en aning........

*kl*
jag var med och tävlade. silver - horsemanship Y, brons - versitale horse Y, brons - w. riding Y, 5:a i Trail Y. Jag är skitnöjd !
Men nu är jag sjuk så det kanske var något där nere som smittade flera av oss :crazy:
Grattis Hickolena och Fia_90 !!! :bump: :bump: :banana:

lakrits: "Hickolena" rider inte en arab skimmel !!

Om det var mig du menade Lakrits så rider jag en fux Me sincere hickolena!.. *jättefin*.. hehe!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 131
Senast: Bison
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 116
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
26
· Visningar
2 330
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 250
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10