SM - När? Hur? Var?

G

Grubblaren

undefined
Hej alla glada människor som jag förstått också gillar eller kanske tävlar dressyr!

Det är nämligen så att jag hade tänkt att försöka kvala in till SM detta året... jag vet att man måste rida 2 minst 62-procentiga FEI-ritter och det ska jag försöka hinna göra också. Då var min fråga bara: När går SM i dressyr och vart? Någon som kanske skulle kunna skicka proppen!
Finns det någon mer som varit med eller som vill dela mig sig av sina erfarenheter?
Kram alla =)

Sv: SM - När? Hur? Var?

Om du redan rider på den nivån vet du oxå var proppen ligger.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 299
Senast: Roheryn
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 325
Senast: Ragdoll
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 273
Senast: Jeps
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 026
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka