SM Hermanstorp!

H

Hunter

Nu börjar det närma sig! :D

Vilka är anmälda?

Det är även beslutat att vi kommer att köra en 1-dags debutantklass på lördagen! :banana: Så anmäl er nu :idea:

Jag ska rida den **-iga med E och försöka mig på debutanten med xx :)

Sv: SM Hermanstorp!

noterade att du är YR iår :angel:

Vi planerar att komma med några.. vet inte riktigt med vad ännu.. :laugh: Har iallafall anmält så vi är med i rullorna.

Ja jag har avancerat från Junior till Young Rider i år :angel: :rofl:

Roligt att ni kommer det var ett tag sen vi sågs!

Det är även beslutat att vi kommer att köra en 1-dags debutantklass på lördagen! :banana: Så anmäl er nu :idea:

Hmmm, jag som precis anmält till en dressyrtävling:eek: den dagen... Undrar om vi hinner träna något innan dess... Ska fundera!:idea:

Såg förresten att du ska till N**s på lördag:laugh:. Tänkte åka dit, men det får bli dressyr på söndag istället. Lycka till!

Betti kommer, skall ner på semester och hälsa på släkten. I år borde det bli badväder i Haverdal :love:

Minst en tur till varuhuset som ligget nån mil inåt landet från Hermanstorp blir det också.

Skall ta en funderare på om nyförvärvet kanske skall gå debutant där istället för Ljuslingsbacken, men jag tror inte det.

Då tycker jag du ska tänka en gång till...den banan passar honom ypperligt!:idea:

Jaaa då kanske du kan pallra dig ner till mig den helgen för att sedan enbart åka 45 minuter bort för att titta på lilla grå :angel:

Dessutom måste jag rida två hästar !!! den helgen för Eve är i Björbäck och hoppar med sina andra men Hille stannar hemma för han tävlar på onsdagen istället så då kan ju du rida en :devil:

Jaaa då kanske du kan pallra dig ner till mig den helgen för att sedan enbart åka 45 minuter bort för att titta på lilla grå :angel:

Dessutom måste jag rida två hästar !!! den helgen för Eve är i Björbäck och hoppar med sina andra men Hille stannar hemma för han tävlar på onsdagen istället så då kan ju du rida en :devil:

Jaha ja... o vilken av dina eminenta hästar skulle JAG få äran att rida???:angel: Den hysteriska Hille eller den ENORMA Sessan???:eek::eek:

Lilla räpan hoppade felfritt i Nääs så jag anmäler henne till 90-klassen, skam den som ger sig (eller hoppet är det sista som överger....) :o

Är ni uppstallade på Stum eller bor ni med hästen (och er själva) hos släkten?

Tja, du såg ju bra ut på ponnyryggen igår så det ska nog gå bra...!:devil:

Fast du får lite konkurrens....:angel:

Ja den hoppade :love: i LBn men jag red bort mig på sista när jag blev osäker på om jag skulle hoppa 8 eller 9 hinder... men visst är vi ett snyggt ekipage :rofl:

Liknande trådar

Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
884
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 425
Senast: sorbifolia
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 321
Senast: hamilton1
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 493
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka