Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vet ngn om det ska vara en westerntävling i skövde i September? Ngn påstod att det skulle vara SM den 16-18 september i westernridning på grevagården i skövde...
wohoo.. Tävla eller publik? Jag skulle varit med, men hinner inte få igång Reykur ordentligt tills dess så jag åker ner som åskådare å påhejjare på söndag!!
Jag funderar på att åka dit som åskådare, då jag inte har tävlingstränat mina hästar på sistone. MEN, är det NÅGON av de duktiga ryttarna som ska dit? Inte så kul att åka 25 mil och så är det D/C-nivå på ekipagen...
De flesta som har varit på A och B tävlingar i år ska nog dit... Jag vet inte vilka men det brukar vara en hel del om de inte fått förhinder eller liknande.. (vilket vore himla otur om allihopa skulle få det samma helg)
Jag vet inte om man får nämna namn här...
men de flesta duktiga som var på HC tex.
Men jag hoppas de lägger ut startlistor snart.
Anmälningstiden gick nog ut 22 augusti om jag inte sett fel.
Det är ju inte så långt kvar nu så de borde ju komma ut snart...
ja, jag hoppas det blir ett bra SM.
Men nu har jag hursom bestämt mig för att åka på Harvest istället. Vi får väl skapa en ny tråd om den tävlingen längre fram. Hoppas vi ses då!
Harvest Festival är en QH-tävling på Grevagården 7-9 oktober. Förutom de vanliga ridklasserna som wras arrangerar, så innehåller en aqha-show även utställningar, hunter-klasser och olika speciella klasser från div. förbund. På Harvest kommer det även vara boskapsgrenar. Så om du bor i närheten tycker jag absolut du ska ta dig dit! Mer info på sqha's hemsida.
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.