I

Icelandichorses

När går SM av stapeln i år? och visst är det på Wången, eller är jag helt ute och simmar?

Några av er som ska åka dit?
Jag funderar på det, skulle vara väldigt roligt :bump:

Sv: Sm 2006

SM iår är som du skrev på Wången.
6-9juli om jag inte minns helt fel ?

Jag och Ási (7åringen som jag har med mamma) ska försöka ta oss dit i sommar.. beror på hur det går på Sleipnirs nationella.

vilka grenar ska du satsa på isf ?

Ska inte vara med och tävla alltså.
Funderar bara på att åka dit och titta.
Vad är det för grejer de olika dagarna?

Jag skulle så gärna vilja åka dit upp och titta, men jag vet inte riktigt. Det lär dröja tills jag och Svalur åker dit upp,om vi gör det.

Michis har helt rätt om datumen! :)

Själv ska jag dit och tävla iaf i femgången men satsar på att kvala i några grenar till i vår. ;)

Sist SM var på Wången hade de avelsbedömningar på tisdagen och onsdagen, vet inte om dte kommer vara så i år igen. Övriga aktiviteter är fördelade så att det är uttagningar på torsdag + fredag för att sedan ha alla B-finaler på lördagen och A-finalerna på söndagen. De brukar dessutom fördela passgrenar över alla dagar!

Liknande trådar

Övr. Barn Nu börjas det, tjatet om att åka och bada med kompisar. 🙈 Sonen är 11 år, fyller 12 i december. Varit/är sen i motoriken och väldigt...
2
Svar
36
· Visningar
2 964
Senast: Thaliaste
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 710
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka