SLUTDEBATTEN 2014

Gammeln

Trådstartare
Ikväll läggs dom sista stenarna inför valet i SVT 1. Kommer Jimmie även denna gång att briljera mot Anna o Knutsson eller har dom gjort sin läxa? Hur ska Lövet klara sig mot Alliansen, blir det nytt kaos för sossarna. Sossarna o Mp hur ska det gå? Annie då ska hon trycka upp det där pappret i Lövet nylle igen? Kort o gott VEM vinner dom avgörande rösterna.

Blev ruggigt besviken på Löfven igår så nu blir det inte sossarna iallafall , Herregud, väx ur sandlådan karl...Sossarna får nog hitta en ledare om dom ska vinna valet. <först var det Mona som börja grina, sen tomten Juholt o nu en med tonårstrots ..!!

Verkligen en förlust för sossarna att Anna Lindh dog :(

Blev ruggigt besviken på Löfven igår så nu blir det inte sossarna iallafall , Herregud, väx ur sandlådan karl...Sossarna får nog hitta en ledare om dom ska vinna valet. <först var det Mona som börja grina, sen tomten Juholt o nu en med tonårstrots ..!!

Han ville ju inte ens be Annie om ursäkt O_o

Nu gick LO ut i Rapport och varnade folk för att lägga sin röst på F! :rofl::rofl::rofl:...........vilken cirkus det börjar bli :bump:

Jag håller helt med, börjar faktiskt vackla om mitt val just för hans trista attityd- inte för jag har eller röstar på honom men mitt MP blir ju på sätt och vis även hans röst.
Så det blir istället antagligen något av de andra som stöder den sidan jag tror klarar att regera bäst.

Jag måste säga att både Lööf och Löfven betedde sig otroligt dåligt igår, och jag är mycket glad över att det aldrig funnits i min världsbild att rösta på någon av dem. Centern har ju enbart gått back (iallafall på den sida jag kollade på) sen Annie Lööf blev partiledare, och det säger ju en hel del.

Väx upp - var en snäll uppmaning.
När jag ser människor bete sig så där irrationellt, oprofessionellt och odisciplinerat för allmän beskådan så är det omöjligt att inte tänka "hur beter han sig i fall där han har betydligt färre åskådare?"

Var det någon som såg direkt förvånad ut över hans hormonella utspel? Inte direkt va.

Han ville ju inte ens be Annie om ursäkt O_o

Nu gick LO ut i Rapport och varnade folk för att lägga sin röst på F! :rofl::rofl::rofl:...........vilken cirkus det börjar bli :bump:

Trams. Efter Stefans markering mot Annie L igår är jag övertygad om att Stefan och Gudrun skulle kunna bli ett par härliga parhästar.
Riksdagsdebatterna skulle bli betydligt mer underhållande. Istället för bara mobbing kanske det kunde bli lite härliga slagsmål a la old
school.

Btw
Partiledartest, hur partiledarna är som chefer:
http://chef.se/cheftest-partiledarna/

Ja där satt du spiken där den hör hemma, avskyr detta jävla skitsnacket ..får mig o gå bananas !!
Ja, tänk hur mycket annat vettigt och intressant de skulle kunna få fram istället för alla sekunder de slösar bort på att börja en mening med "men ni vill minsann..!" :meh:

Men alltså hur kan Björklund inte fatta!!!!
Om man minskar arbetstiden till sex timmar kommer det inte göra att de äldre inte har någon som tar hand om den efter dessa sex timmar. Märks att han jobbar 7-16 mån till fredag.
Jag antar att du menar att då kommer det ju finnas en som jobbar sex timmar på typ förmiddagen och sen en som jobbar sex timmar på eftermiddagen så blir det 12 timmar istället för åtta?

Ja isåfall tycker jag också att det låter som en bra idé - det är väl mera en fråga om (de giriga) företagen vill betala arbetarna utan att det går ut för mycket över lönen att arbetarna jobbar 2 timmar mindre :meh:

Liknande trådar

Relationer Jo ja tackar ja, sa Jimmie o SD :bow:. Först var det Ebba som hade vikt ner sig och då undrade jag vilken partiledare som stod härnest...
Svar
2
· Visningar
318
Senast: Gammeln
·
Äldre Ja ni har väl inte missat att de har börjat visa "inför-programmen" på svt nu? Där vi får höra alla deltagare i Eurovision song contest...
Svar
14
· Visningar
1 240
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama